Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-04-14 16:04:35
Tam, kad kazka daryti, reikia suskaiciuoti, kiek tie "piktnaudziavimai"
atnesa nuostoliu. Matomai tas buvo suskaiciuota? Kazkodel iki siol
niekur neteko girdeti, kokia ta nuostoliu suma yra. Gal galite pateikti?
Tik kai bus zinomi nuostoliai, galima numatyti priemones... Kita vertus,
iki siol visi nedrausti mokejo uz savo sveikatos prieziura is savo
kisenes, tai nuostoliu suma reiketu mazinti siomis imoketomis sumomis...

Ar nepasirodys rezultate taip, kad saudoma is patrankos i zvirblius? :)

--
Valdas Vilutis