Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-04-15 12:19:52
Ne taip supranti. Pagal tuometines nuostatas, sis mokestis buvo
privalomai ISSKAICIUOJAMAS ar MOKAMAS nuo gautu pajamu. Tai yra, jei
buvo pajamos gautos, PSD mokestis buvo PRIVALOMAI isskaiciuojams ir
pervedamas Ligoniu kasoms. Todel jis ir buvo vadinamas privalomu
sveikatos draudimu. Draustis savarankiskai ir savanoriskai bei moketi
10% nebuvo privaloma, nors kas norejo, ta galejo daryti. Visi nedrausti
uz gydyma mokejo is savo kisenes - is cia ir tikrinimai poliklinikose,
ar zmogus draustas ir t.t. Tai yra, visa sistema veike daugiau maziau
logiskai...

O hitros zopos su naktine mokesciu reforma sumaste, kad mokesti
susirinks is visu (per 3 naktis buvo radikaliai pakeista mokestine
sistema), o visa kita egzistavusios sistemos puse paliko taip, kaip
buvo. Todel liko visi tikrinimai, ar zmogus draustas ir pan., pinigu
rinkimai gydymi istaigose, ir skaidrios logiskos sistemos funkcionavimo
nebeliko....

--
Valdas Vilutis