Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 12:41:45
kazka netaip supratai arba konsultantai yra tik pranesejai skaitantys isdalintus popieriukus :)
Siaip jau susimoketi gali kad ir uz 3 metus i prieki. Vienintelis nuanasa, kadangi psd imokos yra skaiciuojamos kaip procentai nuo minimlios algos, niekas nezino kokia ta minimali alga bus pvz liepos menesi. Va todel neikas tau negali pasakyti kiek moketi dabar uz 2010 metus. Bet tai nereiskia, kad negali sumoketi pvz tukstanti litu, o vmi kiekviena menesi uzsisakitys is tos permokos reikiama suma. Turesi tik sekti kada baigsis ta permoka priklasomai nuo menesiniu imoku dydzio pokyciu.

T:)