Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-15 17:27:41
Pakarksesiu :)
OK prispazystu, kad susipainiojau tarp tu istatymo versiju ir istisu, anksciau draudimas isigaliodavo nuo pirmos dienos. Bet isesmes, tai nekeicia mano nuomones, 2.5 klt imokos sumokejimas vargu ar didelis saugiklis :) Net ji prizainus, kad jis yra pakankmas, kodel tada paliekama landa kad sveikatos draudimas isigalioja nuo pirmos dienos kai isidarbini? Arba kodel gavus autorini atlyginima irgi isigalija tik po trecio menesio?

T:)