Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-15 09:13:49
Na siaip nesakyciau, kad labai jau pasikeite tie saugikliai ar labai sugriestejo :)

Jie pvz as esu emigrantas, jokiu pazymu,kad draudziamas uzsienyje neturiu. Ir darau tokia afera, isvykdamas issiregistruoju is lt ir deklaruoju, kad ivykstu. Po kazkiek laiko gryztu i lietuva ir tai pranesu ir:
A) pagal senaja istatymo versija, atsiranda moketi imokas 10 proc nuo vidutinio darbo uzmokescio (pvz 2009 IV ketv 2118.30 Lt, imoka butu 211.83 Lt/men). Draudimo staza igyju po triju menesiu imoku mokejimo. Pasigydau ir vel isvykstu i uzsieni. Isvykdamas vel deklaruoju isvykima ir toliau nebemoku.
B) pagal nauja versija, atsiranda prievole moketi po 9 proc nuo minimalios algos (imoka butu 72 lt/men). Galiu laukti ir moketi tris menesius kol isagalios draudimas. Jie nebegaliu laukti sumoku 2400 lt ir esu draustas nuo sios dienos. Pasigydau, isvykstu is lietuvos ir tai pranesu, imoku daugiau moketi nebereikia.

Taigi pagal sena versija buciau draudima gaves TIK po triju menesiu ir sumokejes minimaliai apie 600 lt plius po 200 lti menesi kiek truks gydimas. Pagal dabartine versija galiu rinktis gaunu iskarto darudima uz 2400 lt plius po 72 lt kiek trusk gydimas; arba po triju menesiu sumokejes 216 lt plius po 72 lt kiek trusk gydimas.

Arba jei esi atsakingas gali moketi menesines imokas budamas ir isvykes tai pagal sena draudimas tau kainuotu apie 200*12; dabartiniu 72*12 lt.

Ar tai saugikliai, ar tiesog naujos galimybes buti draustu? :)As manau, kad tai galimybes, nes jie nebegaliu kenteti de ligis, tai tie 2400 lt kai ir nera tie pinigai kuriu butu neimanoma sukrapstyti, o va senuoju atveju, tu triju menesiu gali ir nesulaukti jei nepasirupinsi is anksto.

T:)