Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-15 19:17:16
Laimi, man regis mes snekame ir ar tai apie batus ar tai apie ratus ir nesusisnekam.
Tavo numanomi sukciavimo budai gal ir yra teisingi, ir gal ir buvo panaudoti, kaip ir kiti sukciavimo budai. 100 proc sutinku, kad sukciavima reikia zaboti ir saugikliai yra butini. Tik as nemanau, kad kai kazkas issireiske koses pamakalavimas jau yra tvarkos ivedimas :)
Nepamirstame,kad ir senajame istatyme buvo nuostata, kad kitaip nedraudziami LR gyventojai PRIVALO moketi uz kiekviena menesi po 10 proc nuo uzprejusio ketvircio VIDUTINIO darbo uzmokescio. Kas butu jei siai dienai po 200 lt/men taigi uz metus apie 2500 lt.
Dabar gi naujajame istatyme isliko ta pati PRIEVOLE moketi kas menesi po 9 proc nuo MINIMALUS du kas butu apie 800 lt. Tai kur cia teisingumo igyvendinimas, kad visi moka, kad imokos butu realios ir padengtu gydimo islaidas, kur cia saugikliai? :) Emigrantu, kurie neturi draudimo kitoje es salyje vietoje as net neiciau deklaruoti savo isvykimo ar ko, o tiesiog greitai susimokeciau uz praejusius metus tuo 800 lt ir dar tiek i prieki uz busimus metus, kad tik tureciau uz tokia kaina draudima :)

Kita sneka, kad senojo istatymo vykdimo realiai neikas nekontroliavo (bent jau tos dalies apie privaloma menesini mokejima), o kontrole atsirado pakeitus istatyma ir perstumdcius adminitravima, pakietus deklaravima. Kodel niekas nekelia klausimo, kad jau kokius 3 metus valstybe NEGAVO po 200 lt/men nuo kaip dabar skaiciuoja keliu simtu tukstanciu asmenu!!! O tai grubiai yra nuo 400 iki 500 milijonu i sveikatos draudima per metus. Ble.. ir kur gi nebus LT krize, jei nesugebam pasiimti 400 mln, kurie pirklauso pagal istatyma, verkiam kad nera pinigu ir begam skolintis uz palukanas :)

PS del tu 400 mln as biski zagnul, nes jei butubuve pradeta reikalauti uzu-uzpraejusiais metais tokiu sumu nuo emigrantu, neoficialiu bedarbiu ir pan. tai jau ekonomikos "klestejimo" laikais butume tureje 10 proc bedarbyste ir tikrai nebutumem tiek surinke :) Bet norisi i snuki uzvozti, kai postringauja va kaip anksciau nemokamai gydidavosi ir pan... ir kai tai sneka valdininkas. Patys tokias salygas sudarete, kodel ju nekeitete, kodel nebuvo ieskoma kaip tai uzkirsti, kodel nebuvo prasoma susimoketi, kas priklause pagal istatyma.

T:)