Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: ph
Data: 2010-04-15 16:06:13
Del liemeniu ir salmu dar reikia paaiskinimo?. Tai didina sauguma to
pacio dviratininko. As vaziuodamas dviraciu specialiai deduosi ryskia
geltona, salotine ar kokia morkava maike, kad mane bet kas matytu. Salmo
nesidedu, bet nespjauciau jei kas padovanotu. Taigi sitas draudimas man
yra aiskus ir suprantamas, ir uzsidejes liemene ar salma as suprantu ka
uz tai gaunu. Bet ka gaunu sumokejes PSD uz praeitus metus - visiskai
nesuprantu. Aplamai as baiges studijas pradzioje pakeiciau 4 darbus ir
tarp ju buvo kartais ir pusmecio tarpas. Ir man niekada net nesove
minties registruotis darbo birzoje ir kas kazkiek dienu vaikscioti ir
kazka ten pildyti ar ka jie ten daro. As darbo ieskodavau per pazistamus,
siuntinedavau pagal skelbimus internete. O dabar padaryta kad darbo
paieskos vieta gali buti vienintele - darbo birza. Kitu atveju tau is
karto sekancia diena po isejimo is darbo isijungia skaitliukas. O ir toj
darbo birzoje kiek suprantu ne is karto ir prisiregistruoti spesi.
Keista man tokia politika. Ir uz ta mokesti tau medicinos paslaugu
vistiek neteikia.

Del sankirtu manau viskas normaliai, kodel ten reiketu drausti stoveti?
Jei tikrai reikia drausti - tegul pastato zenkla. Nu bent jau taip yra
normaliam pasaulyje. Juk visu pasaulio taisykliu nezinosi. Uzsienietis
irgi nezino kiek m lietuvoje negalima stoveti iki sankryzos, o zenkla
zino. Ar tinka toks isaiskinimas?