Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-15 15:40:24
Dunduk@s rašė:

> Neprisiverčiau viso perskaityti. Trečdalį straipsnio įveikus pasidarė,
> aišku, kad žmogus nelabai susigaudo apie ką rašo. Dalis iš ten, dalis iš
> ten.

Paneik nors vieną teiginį. Prieš tai, žinoma, perskaitęs visą straipsnį.
Man perskaičius pirmą tavo sakinį pasidarė aišku, kad žmogus nesupranta
apie ką rašo. Būtų visai normalu, įprasta, bet iš to nesupratimo (o tai
įstatymas, jo numatyta tvarka) dar skaldo malkas. Gryniausia iškreiptų
veidrodžių karalystė...