Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: RJ
Data: 2010-04-15 22:22:28
Esu deklaraves darbo pajamas is Airijos, tai is pradziu "mano"
VMI managere irgi purkstavo del vertimo. Teko parasyti, jei kad
man px (mandagiai), kad ji nesupranta angliskai, o be to jei
reikia zinoti tik du laukus: "Total Pay" ir  "Total Tax Deducted"
Suejo. Beje pilnai uzteko skanuoto doc'u, jokiu vizitu nereikejo.

"G." <na@na.lt> parašė naujienų news:hq7nj4$qg2$1@trimpas.omnitel.net...