Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-14 21:07:51
Valdas Vilutis rašė:
> Tai visgi, kokius nors apskaiciuotus konkrecius skaicius apie buvusia
> zala PSD biudzetui del tokiu veiksmu galima butu kur nors suzinoti? Nes
> iki siol visi tvirtinimai, kad cia esa taip "kovojama su
> piktnaudziavimais" sakemis ant vandens rasyti...

Aš irgi norėčiau sužinoti statistiką kiek procentų gauna vokelių
(kvartiliais, pagal sektorius, išsilavinimą, amžių, lytį, ...), kokia
yra šešėlinės ekonomikos struktūra su kelių procentų paklaida, 95%
pasikliautinio intervalo reikšmingumu...
Aš tikrai nežinau. Galiu iš viešos informacijos numanyti, kad tikrai
reikšmingas. Jei nesergu sąmokslo teorijomis ir tokie saugikliai (su
tokia motyvacija) galų gale atsiranda įstatyme, tai preziumuoju, kad jie
atsirado pagrįstai.