Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-14 20:03:37
T:) rašė:
> Ble, Laimi jei jau lendi su savo isvedziojimais pasiskaityk bent jau
> istatyma, bent jau aktualiausius straipsnius (kas moka, draudimo
> stazas, imoku dydis). Visu pirma sveikatos draudimu yra draudziami :

To paties visų pirma linkiu pačiam, nes nesugebi perskaityti iki galo,
nematai konteksto.
Gal man pacituoti kas laikomi apdraustaisiais privalomuoju sveikatos
draudimu, ar jau pats susirasi...? Nematai? Aha...
O karksėti pirmas...

> Visu antra, tokio dalyko kaip vienkartine imoka nera istatyme. Jei
> paskaitytum bent jau 8 str. draudimo galiojimas - rastum, kad
> draudimas isgalioja po 3 menesiu savarnkisko imoku mokejimo

Atsitrenk į kampą. Aš tau ir aiškinau apie tai, kaip būtent šitie
saugikliai (ir kodėl) atsirado šiame įstatyme. Anksčiau jų nebuvo. Dabar
paaiškėjo?