Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-04-14 16:11:36
Tai viskas jau seniai ejo prie sistemos, kad oficiliai jie vaizdavo, kad
mus gydo, o mes oficialiai vaizdavome, kad jiems mokame... :) Nors uz
normalu gydyma turejome moketi i kisene ir apsimoketi vos ne visa kita
arba eiti oficialiai i privacia klinika ir vel moketi viska is savo kisenes.

Bet paskui kazkuri hitra zopa sugalvojo, kad jie oficialiai ir toliau
vaizduos, kad mus gydo, bet susirinks realu apmokejima. Va cia ir
prasidejo problemos, kai pilietis iskele teiseta klausima - uz ka tada
moketi, jei jie nifiga negydo?

--
Valdas Vilutis