Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 13:03:23
is esmes gal ir teisingai, t.y. psd susimokejimas uz metus, nors tuos metus uz sveikatos paslaugas mokejai pats negali buti laikomas bauda. Jei jau taip, tai tegul ir iraso bauda ar panasiai. O tai gaunasi nedalyvauju draudime, moku viska pats, ir sast tau dar bauda. Tai gal iveskime solidarumo mokesti viesam transportui. Visi juk sutinka,kad viesas transportas gerai ir jis reikalingas, kad jis sunkiai issilaiko, todel tiems kas menesi nepirko menesinio bilieto 2009 metais, dabar iki geguzes menesio tures susimoketi kokius 200 lt. Beje, palyginimas su vairuotoju civiline yra visai nelogiskas.

Dabar del tu dalyvavimo ir buvimo draustu. Jei tu dirbai pagal darbo sutarti tu lieki draustas viena menesi po jos nutraukimo. Paraidziu skaitant lyg ir gautusi, jei tu susimoki net uz ta pirma menesi ir paskui atienanciais menesiais po priklausnacia imoka, vargu ar busi draustas tuos du menesius. Toliau jei mokesi po tuos 72, tai lyg nuo ketvirto lyg ir busi vel draustas. Aisku, galima iskarto susimoketi pirma menesi triguba imoka ir jau patapsi draustas :) O jei vel kur veliau isidarbinsi, tai jau vel patapsi draustas ir tu 72 lt uz likusius menesius moketi nereikes. Nu vienu zodziu saugikliai visai normalus ir gana logiski isskyrus ta vieta kur teoriskai gali buti du menesius nedraustas, nors moki kiekviena menesi. Bet gal cia koka isaiskinimas del to yra.

T:)