Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Nitro
Data: 2010-04-14 08:19:24
> Gauni. Mokėdamas laiku. Taip, kaip ir priklauso, kas mėnesį. Draudimas
> įsigalioja po 3 mėn. (trijų mėnesinių įmokų) ir pranyksta po mėnesio,
> laiku nesumokėjus. Jei prisireikia staigiai ir labai, tai susimoki 3 x MMA
> (800 Lt) = 2400 Lt ir gauni draudimą, tačiau kas mėn. vis tiek turi
> mokėti.
> Tai -- saugikliai; antraip galėtum tesumokėjęs vieną kartą 72 Lt
> išsioperuoti apendicitą ar dar ką rimtesnio. Tokių piktnaudžiavimo atvejų
> buvo ir panašu, kad nemažai, todėl ir atsirado šie saugikliai.

bet tai kur logika? Man beveik 27 metai. Nuo gimimo iki pat siu metu sausio
menesio buvau draustas, mokejo ta PSD valstybe, veliau mokejau pats is
algos... ir tikrai ne po 72lt i menesi, o tris-keturis kart daugiau. Dabar
gi viena menesi  nesumoku PDS ir gaunu bauda - tris menesius be nemokamo
gydymo? Kazkas cia man cia nesueina