Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-15 19:47:44
T:) rašė:

> Kita sneka, kad senojo istatymo vykdimo realiai neikas nekontroliavo
> (bent jau tos dalies apie privaloma menesini mokejima), o kontrole
> atsirado pakeitus istatyma ir perstumdcius adminitravima, pakietus
> deklaravima. Kodel niekas nekelia klausimo, kad jau kokius 3 metus
> valstybe NEGAVO po 200 lt/men nuo kaip dabar skaiciuoja keliu simtu
> tukstanciu asmenu!!! O tai grubiai yra nuo 400 iki 500 milijonu i
> sveikatos draudima per metus. Ble.. ir kur gi nebus LT krize, jei
> nesugebam pasiimti 400 mln, kurie pirklauso pagal istatyma, verkiam
> [...]

Kai keli klausimą kodėl ir kas už tai atsakingas (atsakinguosius, bent
formaliai ar simboliškai, galima įžvelgti/pamatyti, būtų tikrai sveika;
aš matau, kad didžiąją to laikotarpio dalį, _tęstinai_ nuo bene 2001'ųjų
iki 2008'ųjų šalį valdė socdemai su tokiais ilgiausiai prasėdėjusiais
finansų ministrais, kurie atsakingi ir už VMI veiklą, kaip
D.Grybauskaitė, A. Butkevičius, Z. Balčytis, R. Šadžius (ypač sveika tai
žinoti/atsiminti, klausantis ką dabar jie šneka apie PSD...), tai galėtų
reikšti „raganų medžioklę“, tačiau kritikuojant jau pradėtą
administravimą (pasiryžtant tam itin nepalankiu metu, kas tik paliudija,
mano akimis, pasiryžimą ir realius (nors labai nepopuliarius) veiksmus
tvarką daryti, jos siekti, o ne populizmu miglą pūsti ar nieko neveikimu
stabilumo iliuziją palaikyti), kaip nesąmonių darymą...