Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 17:14:42
zinai, is esmes paliko visiskai tokios pacios galimybes piknaudziavimui, plius dar netgi tai yra skatinama ir visa si nasta perkeliama realiai ant mokanciu imokas. Uzteko tik to, kad butu atidziau kontroliuojama kad pasluagos butu neteikiamos nedraustiems asmenims, kad butu stiprinamos apsaugos nuo gydytoju piknaudziavimo, kad butu pailgintas drudimo stazas ar panasiai. Nieko sito nebuvo padaryta. Vietoje to priverstinai zmones susiregistruos darbo birzoje ir bus draudziami is mano ir tavo pinigu, vietoje to, kad moketu kad ir simbolinius mokescius savanoriskai kai jau prireikia pagalbos. Kaip sakant vietoje to, kad paiimti varganus 800 lt, kuriios zmogus sumoketu savanoriskai, buvo pasiulyta arba uzpildyti popieriuka arba atimsiu per jega 800 lt. Ir kuris gi atsisakys uzpildyti nieko nereiskainti popieriuka mainais i dovanojamus 800 lt? :)
Gal tik emigrantai susitvarkys dokumentus. Bet ir tai, kas draude anksciau tai kontroliuoti, juk jis 100 proc nebuvo registruotas ligoniu kasoses ir neturejo jam buti teikiamos nemokamos paslaugos.
Na o dabar, legaliai dirbantys issiims spravkes, kad draudzimi kitoje valstybeje (bet netikiu kad tokiu bus dauguma), kita gi dauguma ieskos budu kaip cia per pazystamus isiregistruoti darbo birzoje, arba formaliai isdarbinti lietuvoje ir buti nemokamose atostogose, arba issideklaruos formaliai, kad negyvena lt, bet kadangi uzsienyje dirba nelegaliai, tai vistiek per pazystamus ieskos budu kaip sugryzus i lietuva nemokmai sveikata pasitaisyti (patikek lengvas ir kolkas pigus kelias).

T:)