Tema: Re: paaiskinkit del PSD
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-16 03:01:36
Valdas Vilutis rašė:
> Parodyk protinga uzsienieti, kuris nores gydytis Lietuvos valdiskoje
> "gydykloje" oficialiai? ;) Nebent turint pazistama koki dideli gydytoju

Nevaryk, oi nevaryk. Mūsų medicinos ir akademinis lygis yra pakankamai
aukštas. Aukštas. Vis dar profesionalus (žinoma, atitinkamose vietose,
ten kur tikslingai taikai ar gali pataikyti), visumoje dar tikrai ne
beviltiškas.
Galima tik spėlioti kaip būtų pasibaigusios šios istorijos namuose...:

http://www.lrytas.lt/-12357580651233734620-dėl-britų-gydytojų-aplaidumo-lietuvių-šeima-neteko-sūnaus.htm
http://www.manosveikata.lt/lt/naujienos/naujienos-aktualijos-pranesimai/anglu-mediku-atstumta-lietuve-mire-tevyneje/

„Gydytis“ yra labai sąlygiška, subtilu. Ten pasigydyti kainuotų galbūt
ir 10x, 100x brangiau, nes visų pirma, tai yra *mokama* (to nedengia
būtinasis ar net privatusis draudimas), o čia tai dar garantuoja
privalomasis sveikatos draudimas...
Aš nestatyčiau už bene daugumos emigravusiųjų išrankumą, net ir tuo
atveju, jei tėvynėje jie galėtų pasigydyt tik 2x pigiau (manau dauguma
tą ir padarytų, jei tik būtų tokia galimybė...)