Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ignas
Data: 2012-01-18 23:24:56
antanai, viskas tvarkoj, suprantu tave puikiai. Tiesiog xebra pyksta, kad is pradziu aklai aukstinai uk ir dergei Lietuva, nors visi tau sakem, kad ner ten stebuklo. Dabar gi, kaip sunus palaidunas, pamatei, kad smarkiai klydai, noretum lyg ir atsiprasyt, bet ir bijai, ir geda. Na, ne tau pirmam taip, ir ne paskutiniam, tiesiog kita karta maziau mandravok ir nereikes po to kaip avinui mekenti, kad ta svetima saulute, pasirodo, ne taip ir besildo... :)