Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: azartas
Data: 2011-10-23 01:38:40
Nesuprantu, kas čia nesuprantamo.
LT minimumas - neužtenka net pavalgyti.
UK minimumas - pavalgęs, apsirengęs ir su šiokiu tokiu stogu virš galvos.
Tai ką pasirinks eilinis salotų pakuotojas ar varžtelių sukinėtojas?
Bet kuriuo atveju - eilinių juodadarbių gyvenimas jokioje šalyje
nepavydėtinas. Bet ir jie nori kur geriau, todėl taip ir emigruoja. Ir kol
kas niekas nesiruošia grįžti, o dar ir šeimas parsitraukia.

azartas