Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-19 00:52:14
Man gyvenime niekad minties nekilo darbo birzoje ieskot darbo skelbimu.
Plius, ta organizacija asocijuojasi su asmenimis, kuriem del vienokios ar
kitokios priezasties nenori dirbti (o tik gauti pasalpa ir pan.). Jei ir
tamstos sunus lygiai taip pat darbo ieskojo (uzsiregistravo darbo birzoje ir
lauke Naopeono), tada net ir nebezinau, ka toliau komentuoti.

Tai dar karta - jei visgi darbo skelbimu yra, tai kaip taip gaunasi, kad
darbo nera?

P.S. Cia buvo pirmas po akim pakliuves skelbimas, kuriame startinis
atlyginimas "i rankas" - ne niekingas minimumas, o 1700 Lt. Ir tai
provincijoj, o ne didmiestyje.

P.P.S.  I aukstumas vis keliama Anglija, taciau niekaip nenorima pripazinti,
kad toje pacioje Anglijoje anglams esat treciarusiai zmones, pigi darbo
jega, dirbanti uz minimuma, atimanti darbo vietas is vietiniu ir numusanti
atlyginimus. Lygiai taip pat, kaip Lietuvoj kokie baltarusiai ar kinieciai,
kurie cia uz minimuma praagyvena, pasak ju, karaliskai. Ir dar sugeba namo
pinigu atsiusti, uz kuriuos pragyvena visa likusi seima.