Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-23 23:07:56
Kokiam pseudo-ekologiniam ofiso planktono turgelyje? Greiciausiai taip.
Nezinau ar tai praktiska ir patogu gyvenant Vilniuje, bet pakrastyje ir bet
kokiame rajono centre susiorganizuoti kokybiska tiekima uz geras kainas -
tik pasistengt reikia. Paskutinis mano pirkinys siandien - 10 kiausiuniu ir
3 litrai pieno (atmetus visokius fengshui ir panasius briedus - idealiai
ekologiniai) - 8 litai. Jgerai pamenu, TESCO nervingai ruko kamputyje.

"slavik&dimon"  wrote in message news:j81rd7$68v$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau, bet man jau pasirode, kad kainos turguje nelabai skiriasi nuo
parduotuves :)