Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-23 14:36:50
"Apocalypto" <as@esu.lt> wrote in message
news:j7vg6k$v2e$1@trimpas.omnitel.net...
> sakyk ka nori bet ten zmones jauciasi laisvai ir elgiasi kaip nori. to
> irodimas klipai youtube. aisku dazniausiai tai isvaziuoja kaimai ir daro
> nesamones, bet siaip gali sau leisti tikrai daugiau nei Lietuvoje. kad ir
> keliones.

Na taip... Paryzius siek tiek arciau... Bet kelionem bent man asmeniskai
patogesnis yra Briuselis..

> Teoriskai galima pasakoti bele kiek ir tie skaiciavimai mazai ka sako. tam
> tiek, o tam tiek isleidi.
> Tarkim reali seima su suneliu kuriam vieneri,

Fuck... Tai dabar, kad gyventi UK, reik begti darytis vaiku??

> nuomojasi nama su trim (gali buti ir ketvirtas, bet jis paverstas
> skalbimiu dziovykla) miegamaisiais

Tai ir Lietuvoj pilna triauksciu namu, kuriuose pagrindinis gyvenimas vyksta
tik viename aukste...

> turi apynauja masina

Cia kazkoks stebuklas ir gyvenimo kriterijus?

> ir tik vienas is seimos yra dirbantis. uz suneli aisku gauna atitinkama
> suma. Gyvenama nedideliam mieste, bet viskas labai gerai. Na ir grize i
> Lietuva sako, kad noretu gyventi ir dirbti Lietuvoje

Tai visgi nera ten viskas taip gerai?

> jei moketu 1000 euru. tai giminem tas buvo kaip metu pokstas, nuosirdziai
> pasijuoke is tokio atlyginimo.

O kas cia juokingo?

> Pasakot galima daug, bet nematau prasmes, nes kas nori tikrai susikuria
> sau gerbuvi ir megaujasi gyvenimu.

Kuom tai skiraisi nuo Lietuvos?

> Aisku yra tokiu ir Lietuvoje, bet paprastam darbingam zmogui sunku tiketis
> gauti atilyginima kuri gaudamas galetu jaustis gyvenantis pilnaverti
> gyvenima.

Kinietis gausiai tam papriestarautu.