Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-10-27 13:41:28
na taip, nes UK nereikia moketi uz vandeni. sildymas taip pat nera labai
ypatingai brangus. kazkada minejau apie seima Airijoj. Savajo namo sildymui
(kuri sildo su dyzelinu), isleidzia  ~140 euru porai menesiu. kalba eina
apie ziema. na gali guostis nebent tuo kad ten ziemos ne tokios saltos kaip
marijos zemej.