Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-26 22:52:23
Nu aš apie auksinę žuvelę ne tamstai rašiau, o Apocalypto,
tvirtinančiam, kad be pinigų tu niekas....

O dėl nesamo pasirinkimo... Kaip kažkada kažkas pasakė, visada yra bent
dvi galimybės: net jeigu tave suėdė, gali rinktis, per kurį galą išeiti :)

O tamsta irgi PASIRINKOTE pats. Pagal savo - auklėjimo, išsilavinimo,
aplinkos, intelekto, dvasinės brandos ir praeityje padarytų pasirinkimų,
iš kurių gali kilti į(si)pareigojimai kitiems - sudėliotus asmeninius
prioritetus. Nesakau, kad gerai ar blogai. Tik manau, kad viena iš
esminių suaugusio žmogaus teisių ir pareigų yra būtent suvokti
atsakomybę už savo pasirinkimus.