Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-11-09 10:07:16
shkes taip.

menesinis + nusiveshti i darba pavalgyti + etc etc.
atimk ish "bet kas gali rasti" darbo su ashtuoniais simtais alga ir suprasi
kad uz tiek dirbti po tiek kiek jie praso per menesi gali tik labai labai
labai saves negerbiantis zmogus. sveikinu tokiu esant. (cia apie tavo
nesupratima. egzistuojanti situacija neatspindi tavo mastymo gilumo)

"urandom" <urandom@random.org> wrote in message
Didelis pliusas už nenorą sėdėti visuomenei ant sprando, bet (klausimas
nuoširdus) - kaip įmanoma 4 metus prabūti be darbo Lietuvoje turint
rankas, kojas ir dar mokant rašyti kontuperiu su lietuviškom raidėm?

Nors užmušk nesuprantu, bet labai tikiuosi, kad kas nors paaiškins.