Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ignas
Data: 2011-10-23 23:13:28
uz cia minimus skaicius tai tesco apsipirkt niekaip neina, net ir imant ta pigiausia segmenta. Vienintele viltis yra derint siuksliu konteineri su lidl, kuris is esmes yra beveik toks pat konteineris :))) Tiesa, gali pasirodyt, kad po keliu metu tokios dietos vaistai brangiau kainuos, nors jaunas sveikas organizmas ir turi kazkokiu rezervu, bet tie rezervai irgi turi ribas.

Del nuomos - www.rightmove.co.uk apsibrezk norima rajona ir pamatysi. Kalbant apie kainas labai viskas priklauso nuo vietos, londone kambarys gali buti 400 - 800 per men, studioflat apie 1000, 1 miegamojo apie 1200 - 1300 ir tt. Cia pabandziau vidurkius kazkokius paimt, nors tarkim tie patys studioflatai buna nuo gal taip 500 (uzsnerkstas babajynas, 6 kvm dydzio (tikrai 6 kvm, buvau, maciau, bet nesinuomojau) iki 2000 ir daugiau.