Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: solara
Data: 2011-11-18 10:36:14
pas mane neseniai trinkeles kieme baigė dėti, gan padori įmonė.
mačiau skelbimus, jog priima darbuotojus, alga nuo 2000Lt/mėn
tie kurie dirbo pas mane, jau su patirtimi - uždirba po 2500-3000 lt.
Iš jų vienas panašu kad moka taisyklingai su lietuviškom raidėm rašyti, tuo
tarpu kiti du - darbo jėga atnešk-pakask.

atvažiuodavo į darbą 9 val, išgerdavo kavos, parūkydavo, pirmą įrankį į
rankas pasiimdavo 9.30, o padėdavo ~16 val.

Įrankiai firmos, transportas firmos, apranga firmos.

Blogai? Aš galėčiau pabandyti įsivaizduoji , jog morkų fabrikas
perspekyviau, bet sunkiai gaunasi...

"-[antanas]-@UK"  parašė naujienų news:j89m1j$vpg$1@trimpas.omnitel.net...

Aš sutikčiau Lietuvoje už
1500 Lt dirbti, bet nėra ten darbo. Ko mes čia važiuojam? Darbo.