Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-28 13:08:18
Labai idomi logine grandine "Tau buvo parasyta" -> "Tavo nuomone visi
dirbantys Anglijoje uz minimuma yra durniai". Gal gali ka nors parasyti, kad
ash protingesnis pasidaryciau?

Beje - ash niekada ir neneigiau, kad Tesco galima nusipirkti pigesniu
produktu. Tik vienas niuansas - nezinau ar as galesiu ji ivertinti
nesaliskai. As irgi prekiauju maisto produktais. Prekiauju tikrai
neturtingiausiame Lietuvos kraste ir tikrai ne elitiniais/ekologiniais/ot
cuture produktais. Nes pirkejas toks ir tik tokia preke iperka. Gaila, bet
taip yra. Ir zinau, kad bus keli pirkimai susije su grizusiais emigrantais.
Viensas is ju bus pries vaziuojant atgal emigracijon. Sluoja viska - nuo
desru iki virtu buroku saltibarsciams. Klausimas - nahuja? Taigi pigiau?
Kitas dalykas. Maciau ash ta pigiausia Tesco asortimenta. Kaip ir minejau
pirkejas pas manes biednas. Taciau jei ash paleisciau kad ir pigiau
pardavineti pas save toki shuda, man nieko nebutu. Paprasciausiai nieko. Nes
po trumpo laiko niekas pas manes neitu ir nieko nepoirktu - visi zinotu,
koki mesla as stumiu.

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:j8du99$c9d$1@trimpas.omnitel.net...

Tau buvo parašyta, kad maistas pigiose parduotuvėse ne ką brangesnis, nei
Lietuvoje, o kai kurie produktai net ir pigesni.
Tesco yra viena iš brangiųjų. Kiek aš apsipirkinėjau, tai pigiausia Netto. O
mažose parduotuvėlėse brangiau, nei didelėse. Ir pasirinkimas mažesnis.