Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-28 20:08:11
Am 28.10.2011 18:24, schrieb -[antanas]-@UK:
> Viskas priklauso nuo asmenybės. Nevykėlis ir Lietuvoje, ir Anglijoje
> nevykėlis. O kas stengiasi, tas visur gerai įsikuria.

Gerai ne gerai, bet, sakykime, atitinkamai. Čia tu teisus.

> [...]
> mus balandžio mėnesį šilčiau, nei čia liepą buvo. Žiemos beveik nebuvo,
> bet vasaros aš čia irgi nemačiau. Maisto gausu, bet kompiuterių
> parduotuvės man nepatinka. Jei randi ką dominančio internete, tokį
> daiktą parduotuvėje vargu rasi. Ir nereikia versti kainų į litus. Ne
> litais mes algą gauname. Kada daugiau išleidi, kai gauni 800 Lt ir už
> skardine alaus sumoki 3 litus, ar kai uždirbi 900 GBP ir už analogišką
> skardinę sumoki 1 GBP? Taip, pavertus litais 1 GBP yra daugiau, nei 3
> litai, bet aplamai aš alaus Anglijoje daugiau galiu nupirkti nei

Tai, jeigu gyvenimo kokybę skaičiuoti tik tuo, kiek alaus ir kompiuterių
iš algos išeina...

Ir jei čia būtų blogiau gyventi, nei
> Lietuvoje, mes Lietuvoje anglų neatsigintume. O dabar jie kažkodėl
> neplūsta į Marijos žemę.

Matai, ne viskas taip paprasta. Gal tingi lietuviškai mokytis ;)

  Ir kas blogo Anglijoje pašalpas gauti? Lietuvos
> biudžetui nuo to tik lengviau.

Nu jo, boba iš ratų, bobai lengviau...

  Tuo labiau, kad mes ir į Lietuvą pinigus
> siunčiame.

Pirma sakei, priklauso nuo asmenybės. O dabar jau "mes"? Juk tame ir
problema. Vieni siunčia, kiti ne. Tik atvažiuoja nemokamai sveikatos
tyrimus pasidaryti ir dar baisiai dejuoja, kad iš jų pareikalavo po
kelis litus per mėnesį susimokėti. Tai va ir įdomu, jeigu viską taip
susumavus - lengviau tam Lietuvos biudžetui ar ne? Jau nekalbant apie
paliktus, psichiškai sužalotus vaikus.