Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-22 18:34:48

"slavik&dimon"  wrote in message news:j7un45$3fn$1@trimpas.omnitel.net...

>as tau sakau tokia realybe yra. AS neisivaizduoju pragyvenimo Vilniuje uz
>1000lt. Tu gal ir zinai tokiu variantu.  Nesneku apie tuos variantus,
kai bulves ir dar visoks maistas is seneliu kaimu ir tt. Nes ir tokiu
atveju neuzteks

Jo - pilna. Plius - ir kodel Vilnius, o ne Lietuva?

>zinau zmoniu, kur UK dirbdami, tikrai neskursdami, susitaupe perka cia ir
>net nesuprantu beje kam. Svarbiausia, kad like LT visada geriau zino, kiek,
>kur kas kainuoja ar kas imanoma ar ne UK :)

As pavyzdziui nezinau, todel neisivaizduoju, kaip galima "tikrai
neskurstant" isgyventi Vilniaus dydzio mieste (nes mes gi neisivaizduojame
pragyvenimo Vilniuje uz 1000 Lt) uz 14 svaru i diena. Ok, sakykim maistui 5
svarai į diena maistui. Kokybiskam, bent kas savaite sau leidziant kokia
skanesne vakariene namie ar bokala alaus su draugais ne namie isgert? Nu
sakykim... Bet tai tada i diena lieka 10 svaru. Busto nuoma, komunalines,
rysiai, transporto paslaugos, asmenine higiena - tai tikrai gaunasi uz 10
svaru i diena kokybiskai? Suprantu, kad nuo zmogaus priklauso, bet pries
pusmeti teko buti  UK pora dienu mieste kur gyvena kruva giminaiciu. Jie
tiesa sedi praktiskai ant socialkiu, bet pajamu lygis panasus. Mano
susidarytas vaizdas buvo paprastas - nu į nahuj toki gyvenima.