Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-26 23:53:27
Nezinau man kazkaip nesiseka sioje vietoje :( Nemoku be pajamu gyventi,
nesigauna kazkaip... Nors jau daugiau kaip pusantru metu be oficialaus
darbo... Ant sprando valstybei nesedziu, netgi po 72 Lt. / men Sodrai
sumoku..

Kazkaip prisiminiau viena atveji, pavezejo kazkada cia vienas toks zmogelis,
uzsiima mesos rukinimu. Ir isejo kalba, kas butu, jei valdzia kazkokiu
stebuklingu budu uzrauktu jo versliuka. Istrigo atsakymas.. " Eiciau kokiu
nors sluotu arba vantu risti... O tai ka daryt? Be darbo juk nesedesiu...
Nemoku as kitaip"...

Antra vertus (ir gerai pagalvojus), paprastam zmogui (kuriam reikia, kad kas
nors jam duotu uzduociu saraseli ir vieta, kur tas uzduotis atlikti)
Lietuvoje sunku. UK zymiai paprasciau - maziau sukt smegenus reik, nes kiti
tai padaro uz tave.