Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-26 22:09:10
O mes dėl laimės čia atvažiavom?
Aš asmeniškai dėl pinigų, nes buvau įlindęs į 19 000 litų skolą. Tai dabar
pasakyk, kada aš laimingesnis, ar kai toliau lendu į skolą, ar kai ją po
1200 - 1500 Lt kas mėnesį grąžinu? Tu nespręsk apie gyvenimą Anglijoje
pabuvęs čia tik 2 dienas. Čia reikia gyventi, o ne atostogauti. Maximos
parduotuvėje konservuotos skumbrės dėžutė 4,99 Lt, Aldi parduotuvėje 65 p.
Kur pigiau? Morisone (mano darbdavys) yra skyrius, kur jau galiojimo laikas
eina į pabaigą, viskas 50 procentų pigiau. Už 3 svarus galima nusipirkti
tiek, kad per dieną ir nesuvalgysi.