Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-10-27 13:42:13
Yra cia to darbo tik jo niekas ant lekshtutes nepaduos. As irgi kazkada
kelis metus be darbo voliojaus bet visada budavo parukyt, pagert, ant bendzo
ir dar siek tiek. Buvo, nes tai garazhe ka nors pakrapshtai, tai renginy
kokiam nors padirbi, tai aparatura panuomodavau, tai koky kompa
patvarkydavau, tai ka nors kupi/pradai prasuki - zodz reikia tik netinget.
Aisku visada patogiausia yra sakyt kad 4 metus neradau darbo - reishkia tiek
jo ir reikejo. Paciam reikia stengtis o ne kad uz tave kiti viska
sutvarkytu. Cia taip gaunas kad tokiems zmonems reikia tvirto kumscio - kad
shluota, plaktuka ar kompa paduotu nes pats niekaip neras kur tai padeta...
Ir byby jus ten darbo vaziuojat - lengvesniu babkiu. Ir tie kliedesiai kaip
lengviau anglijoj gyvent... pabandykit pilnavertishkai gyvent - pirkt nama,
mashina, moket visus mokescius, moket uz vaiku mokslus ir t.t. t.t...
Sulenda 10 snukiu y viena nama, drocina visi y viena tulika, vazineja su
lietuviskom mashinom, lietuviskas cigaretes ruko, skuduru, edalo nusiperka
ir viskas, daugiau nieko nereikia. Nes tas daugiau yra perbrangu. Perbrangu
kaip zmoguj pavalgyt, y kluba nueit perbrangu, vietines cigaretes rukyt
perbrangu, deshinevaire mashina turet perbrangu - dauguma visko kas virsh
egzistavimo yra perbrangu. Koks cia gyvenimas uz 5 svarus per diena? Man
vilniuj pietus pigiai pavalgyt 3 svarai gaunas, cigaretes dar 2 svarai,
vakare alaus pasiimt dar pora trejeta svaru, vakariene ir pusryciai dar
kazkiek... Gerai mes lietuvoj gyvenam shkias... :)

"-[antanas]-@UK"  parašė naujienų news:j89m1j$vpg$1@trimpas.omnitel.net...

Tave varu kas varo? Pasėdėtum Lietuvoje be pajamų, su džiaugsmu važiuotum.
Teisingai liaudis sako - sotus alkano neužjaučia. Aš sutikčiau Lietuvoje už
1500 Lt dirbti, bet nėra ten darbo. Ko mes čia važiuojam? Darbo.