Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-26 22:24:00
Tai gal kokioje Nisa Local apsipirkinėjai? Ar Co-operative? Bent jau Aldi ir
Lidl kainos ne ką didesnės, nei Lietuvoje. Toks desertas, kaip konservuoti
persikai - 29 p. Lietuvoje toks pats indelis vos ne 4 litai. Aš kai balandį
buvau grįžęs ir užėjau į Maximą pakraupau. Kaip[ gali žmogus išgyventi,
gaudamas ant popieriaus 800 Lt? Batai - per išpardavimus nusipirkau labai
liuks kedus, kainavusius 84 svarus už 24 svarus. Džinsai 6 svarai. Lietuvoje
net Gariūnuose tokių kainų nėra.