Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-26 23:31:03
Aš gaudavau ne po 800. Gegužį gavau 1350 į rankas. Tada agentūrai dirbau.
Dabar dirbu tiesiai fabrikui ir dirbu dar tik 4 savaitės. Kiek pavyks
išsiųsti bus matyti. Maistui man užtenka 25 - 30 per savaitę. Plius
telefonas ir internetas per mėnesį 25. Max viskam 150 per mėnesį. Yra taip -
vieną savaitę (4 dienas po 11,5 valandos) dirbu nuomai, kitą savaitę ( 3
dienos po 11,5 valandos) maistui, o kitų dviejų savaičių (7 dienos po 11,5
valandos) pramogoms. Apie 400 svarų atlieka. Kai dirbau agentūrai duodavo
daugiau valandų, bet būdavo taip, kad ateidavau 6 ryto į darbą, o 10 ryto
sako - nėra darbo, eik namo. Buvo savaitė tik 11 valandų tedirbau, o buvo ir
69 valandos.
Labai nepastovu agentūrai dirbti.