Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-26 22:32:32
Aš šeštadienį išleidau 18 svarų, parsitempiau 2 maišus maisto, kad darbo
dienomis nelakstyti, nes parduotuvė tolokai, dar už 5 svarus maisto
šaldytuve guli. Aš nesuprantu, kas čia per kvaila diskusija? Aš Norvegijoje
buvau, ir ten galima maždaug už tiek prasimaitinti, kaip Lietuvoje. Aš
nesuprantu, ką reikia valgyti, kad 5 svarų dienai neužtektų> Kolega
nusipirko šviežią kiaulės koją - kilogramas 2 svarai. O Maximoje kiek? Jei
ne namai, aš net nežiūrėčiau į Lietuvos pusę su dabartinėmis algomis ir
dabartinėmis maisto kainomis. Kad blondinė Šimonytė pareiškė, kad Lietuvoje
maisto kainos mažiausios ES, tai dar nereiškia, kad reikia tikėti jos
žodžiais. Nei ji ten žino, kokios maisto kainos kitose ES šalyse, nei ką,
svarbu liaudžiai paskelbti žinią, kad liaudis nesakytų - matote, Anglijoje
pigiau. Aš asmeniškai Anglijoje maistui išleidžiu mažiau, nei Lietuvoje.