Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-22 16:09:13
Aš per 8 mėnesius virš 10 000 Lt namo persiunčiau, plius nusipirkau
kompiuterį, skaidrių skanavimo aparatuką, kelias poras džinsų ir batų.
Nauja mašina lizingu 149 svarai per mėnesį kainuoja. Čia ne Lietuva, čia
gaunant bent minimumą galima visai ramiai gyventi ir leisti sau gerokai
daugiau, nei Lietuvoje. Žalių produktų kainos mažesnės, nei Lietuvoje. Pica
1 svaras. Čia ne Norvegija, kur kainos kosmosas.