Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-23 23:42:52
    Baisiąja istorijos puse nupasakojai labai tiksliai  :))) Bet šiaip
priminei kita tema, siek tiek susijusia su shita. Nezinau ar labai skiriuosi
nuo kitu tautieciu, bet taip gavosi, kad turiu tikrai nemaza kieki
draugu/giminiu pazistamu sedinciu GB. Gerai jei ten sedi, blogai - tikrai
buvo idomu pamatyt ir galima diskutuoti. Jei trumpai - is tikro aukso kalnu
nepamaciau pas juos ir kad galeciau laikyt laimingesniais uz likusius cia -
nu sunkiai... Ypac, kaip minejo Ruta lygtais - ne vien tik finansine
dedamoji yra. Todel kaip jie gyvena ispudzio nepaliko. Didesnis ispudis ar
nezinau kaip tai pavadinti atejo galvon, kai pradejau galvot, kas man cia
shitame reikale nepatinka. Ir supratau - man anglu gaila. Juodai. Nes blet,
jei jie neras kazkokio sprendimo garo nuleidimui - kazkas bus. Ne
revoliucija, gal iki to neprieis, bet kad kraujai rimtai taskysis ir kad tai
tures blogas pasekmes mums - va to bijau. Pabandysiu paaiskint ukiskai, be
ekonomiu terminu, kaip as tai matau.

    Mano pazistami, kurie tikrai ne elitas emigravo per keleta etapu. Kaip
pavyzdys - emigravo murziai statybininkai. Kas keisciausia, isvaziavo krizei
neprasidejus. Isvaziavo ir kur dirbo pas mane ir pas pazistamus. Buvo aukso
amzius (bent jau mano supratimu) - juodadarbis murzius kur točke tampo,
gaudamas 2-3 stukas i menesi leisdavo sau vos ne nahuj uzsakova siuntineti,
ateit į darba pachmielnas arba visai neateit kai avansa gaudavo. Koks
murininkas is vis Dievas budavo - be kazkiek tai stukiu is migio
nesikeldavo. Nu nereik pasakot - kas susiduret pamenat. Ir kazkaip jei
palaipsniui pradejo migruot. Motyvacija budavo daugmaz tokia - cia as per
diena stroikej ariu uz 3-4 stukes, geriau vaziuosiu Anglijon, dalinsiu
listovkes, visciukams galvas nusikinesiu, skudurus rusuosiu valgysiu tas
pacias konservas, o gyvent ar vagonetkej ar su kruva tautieciu kokiam
isnuomotam name - ot ne tas pats. Nu ir isvaziavo. Panasiomis aplinkybemis
ir antros puses nuemigravo, palikusios vaikus seneliams dziaugtis, su pazadu
kas menesi funtiku atsiust. Seneliai sudeje pliusus ir minusus dziaugias -
ir anukai su jais ir i menesi net 400 svaru atsiuncia!!! Po to, prasidejo
keisti dalykai. Priezasciu nezinau - ar salygos suprastejo, ar kitu naciju
konkurencija, ar paprasciausias musu tautinis ismintingumas prasimuse.
Lietuvaiciai nusprende - a nahuj dirbti. Ir nusprende - darbu ner. Darbu
ner - reiskia bedarbiai. Bedarbiai - sedam ant welfare. Ir ka gi ash dabar
matau nuvaziaves. Sedi anglijoje kruva mano giminiu ir draugu. Vyrai kaip
murai ir visi bedarbiai. Is UK biudzeto jie gauna butus ar namus uz kuriuos
nemoka (gyvent po 8 kambaryje jau nebsutinka), gauna pasalpas, kazkokius
maisto talonus. Dar iskart prisimine - taigi ir vaikai yra, kuriuos iskrat
cia susiveze ir vel visokius nistiakus uz juos susiformino. Gyvena ir
zvengia - Jus ten Lietuvoj dirbat, o mes cia va kaip gyvenam nieko
neveikdami. Ir tai vyksta masiskai - didzioji neelitine isemigravusi mase
persiorentuoja butent i toki gyvenimo buda. Kame minusas galima pagalvot?
Tipo ko tu pavydi, matai, kaip Kubilius Lietuva susiko, kad pas mus to
nepasiekia. Atsakau - ziurejau gaubli. UK - ne gumine. Reiskia ir jos
biudzetas ne guminis. Anglus gatveje irgi maciau. Maciau ir masinas
vairuojancius - reiskia ne akli. Krize visiems, babkiu truksta visiems,
iskitant ir ta angla. Ir kai neaklas anglas mato, kad jis net ir budamas
mokytesnis savo office cubicle turi subine plesyt, kad pragyvenimui
uzsiditbt, jam tikrai privalo kilt klausimas - o nafig man sitie piderastai
ant kaklo? Ir ar ne jie kalti, kad as cia ariu, o gyvenimas nifiga negereja.
Ir labai normalus noras jam kils nesidalinti (kiek supratau jau po biski ir
kyla). O kokios to nenoro pasekmes gali buti? Lietuvaiciui (teis sakant ir
tarp anglu tokiu nemazai) ipratusiam sedet ant nemokamai sildomo peciaus nuo
jo nulipt oi kaip nesinores ir atsimusines su bet kokia papuolusia pliauska.
Anglui palikt taip kaip yra irgi nesinori, nu bet negali tokia nesamoe gi be
galo testis, kai dykaduoniai gyvena geriau uz dirbancius ir zvengia. Negali
ir taskas.

Bus linksma. Ka manot?

"Ignas"  wrote in message news:j81rui$71v$1@trimpas.omnitel.net...

Siek tiek ismanau apie abi tokiu pasakojimu puses. Nzn ka dirba tas
dirbantysis, bet susidaro ispudis, kad nekazka, fabrike kokiam. Realybeje
tas 4 miegamuju namas pasirodys besas plotu mazesnis uz normalu 2 kambariu
buta Lietuvoje, be to, bus kokiame nors babaju rajone, salia gelezinkelio
stoties, naftos perdirbimo gamyklos ar radioaktyviu medziagu sandelio.
Apynauje masina bus kokia nors 10 metu senumo kijasepija, nissan micra ar
panasus korejietiskas kledaras. Nedidelis miestas bus koks nors lutonas ar
derbis, kur nakti baisu i gatve iseit, ir be keliu gamyklu, sandeliu ir
vienos degalines (kombinuotos su miniparduotuve) nieko daugiau nera. Be to,
pazistamas su seima bus uzsirases visu imanomu pasalpu, paramos, ismoku
gavimui ir dabar des i kelnes, nes su kiekvienais metais jos vis mazinamos
ir mazinamos. Aisku, grizus suvisam i Lietuva (nes pasalpos tikrai
prisirauks greit iki nebeapsimokejimo) bus smagu ir itikinama visiems
pasakoti apie meile Tevynei, kaip uzkniso babajai ir truko erdves asmenybes
augimui. Jei giminems juokingas 1k eur atlyginimas - matyt jie bus paprasti
zmones, be jokiu ambiciju ir tikslu, kuriems rupi pagert, pakeikt valdzia ir
klausytis emigrantu pasaku. Mano aplinkoje Lietuvoje toks atlyginimas nieko
nestebina ir (manau) yra maziau bendro aplinkos vidurkio, nors aplinka
sudaro tiesiog siaip zmones, be rysiu ir protekciju, uzimantys gana eilines
pareigas. Zodziu emigravusiu istorijas dalink is 2 ar 3, tada gausi tikresni
vaizda. Nors zmonems budinga tiketi, kad ten kazkur kazkur yra aukso kalnas,
saldainiais lyja ir kepti karveliai i burna skrenda.

O del elgimosi laisvai tai as irgi isvaziaves laisvai elgiausi, gatvej
bileka isdarinejau ir t.t., nes zinojau, kad tuoj isvaziuosiu, be to, niekas
manes nepazista, nieko as nepazistu, ir tikrai niekas mano draugams ar
tevams pasibaisejes nepaskambins. Tik nzn ar verta tuo didziuotis ir girtis,
kad va kaip kietai ten varom.