Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-28 19:24:02
Viskas priklauso nuo asmenybės. Nevykėlis ir Lietuvoje, ir Anglijoje
nevykėlis. O kas stengiasi, tas visur gerai įsikuria.
Rėkia - vai vai, kokios Anglijoje cigaretės brangios, o rūkyti vis tiek
nemeta.
Čia įsikurti irgi nėra paprasta. Reikia turėti ir kantrybės, ir atkaklumo.
Aš irgi nežadu čia užsibūti. Niūri šalis. Man klimatas nepatinka. Pas mus
balandžio mėnesį šilčiau, nei čia liepą buvo. Žiemos beveik nebuvo, bet
vasaros aš čia irgi nemačiau. Maisto gausu, bet kompiuterių parduotuvės man
nepatinka. Jei randi ką dominančio internete, tokį daiktą parduotuvėje vargu
rasi. Ir nereikia versti kainų į litus. Ne litais mes algą gauname. Kada
daugiau išleidi, kai gauni 800 Lt ir už skardine alaus sumoki 3 litus, ar
kai uždirbi 900 GBP ir už analogišką skardinę sumoki 1 GBP? Taip, pavertus
litais 1 GBP yra daugiau, nei 3 litai, bet aplamai aš alaus Anglijoje
daugiau galiu nupirkti nei Lietuvoje gaudamas minimalią algą. Ir jei čia
būtų blogiau gyventi, nei Lietuvoje, mes Lietuvoje anglų neatsigintume. O
dabar jie kažkodėl neplūsta į Marijos žemę. Ir kas blogo Anglijoje pašalpas
gauti? Lietuvos biudžetui nuo to tik lengviau. Tuo labiau, kad mes ir į
Lietuvą pinigus siunčiame.