Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-27 20:52:18
Suprantu, nesuprantu. Kiekvienas į pasaulį žiūri iš savo varpinės. Aš
nesuprantu, kokiu tikslu aplamai šitą diskusiją pradėjai? Tau gerai
Lietuvoje, tu ir sėdėk. Kodėl visi turi daryti, kaip tau atrodo geriau?
Kitam gal kitaip geriau atrodo. Gal dar padiskutuojam, ko prie Smetonos
blogai buvo, kad žmonės į Ameriką važiavo? Tau pasisekė, tuo ir džiaukis. Ne
kiekvienas teleloto milijoną išlošia.