Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-22 13:01:22
Kiek pigiausia kartonke Lietuvoje? 100.000? Bet cia gaunasi penki metai
kalejimo uz ja. Vat shitos vietos nesuprantu.

"slavik&dimon"  wrote in message news:j7u41a$h1t$1@trimpas.omnitel.net...

nu jeigu zmones siuncia tuos pinigus namo, tai gal ne is dziaugsmo ten
gyvena? Idomu kur lengviau pragyventi ir atsideti: ar LT uz 800LTL ar
UK uz 800GBP. gali ka nori burti apie turistavima ir neimanoma
pragyvenima uz tokia suma, bet tiesa yra ta, kad nekvalifikuota darba
dirbant ten gali dar ir kartonkej susitaupyti jeigu tik yra noro