Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-11-19 01:24:57
Yra dvejos svarstyklės, prie vienų dirbu aš su anglu, prie kitų du anglai.
Nori pasakyti, kad aš vienas numušu trims anglams atlyginimą?
Nejuokink. Ir ketvirtas anglas vietoje manęs dirbtų už tiek, kiek aš gaunu,
paprasčiausiai aš esu geresnis darbininkas už anglus, todėl mane ir priėmė į
fabriką. Dirbu ne agentūrai, o esu nuolatinis fabriko darbuotojas. Daugumoje
fabrike dirba anglai. Matyt anglų nėra tiek daug norinčių dirbti, kad priima
užsieniečius. O dėl trečiarūšių tai aš nežinau, Lietuvoje labiau jaučiausi
trečiarūšiu dirbdamas paukštyne už minimumą su vietiniais dundukais. Kabina
vištas, cigaretės dantyse, randa dėžėje kiaušinį ir meta į nugarą. Su
durnesniais žmonėmis dar nebuvo tekę dirbti. Visgi darbo kultūrai minimumas
įtakos turi. Kai darbdavys neturi iš ko mokėti žmoniškos algos, tai
prisirenka visokių daunų, ko tada norėti, kai girti ateina į darbą, arba
visai neateina po algos?