Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-26 23:39:56
"-[antanas]-@UK" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:j89lsm$vl3$1@trimpas.omnitel.net...
> Maximos parduotuvėje konservuotos skumbrės dėžutė 4,99 Lt, Aldi
> parduotuvėje 65 p.

Vat net idomu pasidare, ir ilindau paziuret maximos kainu. Pigiausia
konservuotu skumbriu dezute pomidoru padaze - 2.15 Lt. (akcija perkant 6
dezutes - po 2.09 Lt!)  0.65GBP=2.6 Lt. Cia tipo pigiau*?

> Kur pigiau? Morisone (mano darbdavys) yra skyrius, kur jau galiojimo
> laikas eina į pabaigą, viskas 50 procentų pigiau. Už 3 svarus galima
> nusipirkti tiek, kad per dieną ir nesuvalgysi.

Tai konteineryje is vis uz dyka... Visgi, gal neinam i ribinius
krastutinumus?

(*Demesio! Palyginimui darytas analogisku dalbajobisku pricipu, kai lyginama
bbz kas su bbz kuo).