Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-22 15:56:52
Maistui užtenka 5 svarų į dieną. Neįsivaizduoju, iš kur tu atkasei skaičių
14?
Žalia višta, sverianti 2,5 kg Morrisons parduotuvėje kainuoja 1,7 svaro.
Aš palyginus dar labai daug išleidžiu, nes negaminu namuose. Verdant bulves
ir makaronus, bei perkant žalią mėsą ir gyvenant vienam galima išsiversti su
15-20 svarų per savaitę. Čia brangiausia nuoma, po to transportas, o maistas
ir skudurai kapeikas tekainuoja.