Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ignas
Data: 2012-01-18 23:20:14
keista, uk siaip pilna drabuziu aukstiems ir liekniems, matyt po skirtingas parduotuves vaiksciojau. Ten kokiam esprit, all saints ar selfridges dafiga ir dar truputi pasirinkimo.

Antanas kalba pakeite, nes ziema atejo, cia tai rimtai. Anglijoj ziema - PYZDIEC metu laikas, nepalyginsi su lietuviska. Kas is to, kad uz lango max pora laipsniu salcio, kai oras smarkiai dregnas, tas langas dazniausiai vieno stiklo (teisingai pamatet, vieno stiklo, ir ne paketo, o tiesiog stiklo), pats remas susisukinejes ir kiauras, o sienos popierines. Pries gal 5 metus anglai padare axujiet kokio lygio atradima: jei apsiltinsi palepes grindis (ten dauguma namu - 2 ar 3 aukstai su daznai nenaudojama palepe), tai sumazes sildymo islaidos ir bus silciau gyvent! Kadangi antano namas apleistas, tai iki jo sis atradimas dar, akivaizdu, nepriejo.

Kas del paciu anglu, tai jo, ten jobnuta tauta, laksto ir ant sniego su trumpom maikem, kaip po to neismirsta - nesuprantu.