Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-10-22 18:22:45
as tau sakau tokia realybe yra. AS neisivaizduoju pragyvenimo Vilniuje
uz 1000lt. Tu gal ir zinai tokiu variantu. Nesneku apie tuos variantus,
kai bulves ir dar visoks maistas is seneliu kaimu ir tt. Nes ir tokiu
atveju neuzteks. APie kartonke - is vis galima net nesvajoti. Tikrai
zinau zmoniu, kur UK dirbdami, tikrai neskursdami, susitaupe perka cia
ir net nesuprantu beje kam. Svarbiausia, kad like LT visada geriau
zino, kiek, kur kas kainuoja ar kas imanoma ar ne UK :)