Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Nerijus
Data: 2016-05-06 16:37:42
On 2016-05-04 09:04 AM, jtdm wrote:
> cia dar papildyt galima - jei jau baime butu grista viskas, tai sustotu
> tada abu. o ypac tas, kuris pagal KET nebutu teisus ivykio atveju. nes
> nukentent tai sansai lygus. bet 'bijo' ne tas kuriam priklausytu, ar ne?
> :) nors abejoju ar budulio lygio egzpertam kasnors ir is sito
> sutrumpinimo daeis.

	Vienas sustotu nes jam taip reikia pagal KET. Kitas sustotu (ar bent
pristabdytu) nes bijo.

	N. M.

	P. S. Bijo tai ne mentu nuobaudos, kuri dzin siuo atveju. Bijo palysti
po kita mashina, nes nera matomumo.
	Ir ishvis nesuprantu kodel cia pradejot man visa BK cituoti. Bijoti
lysti po fura yra visai naturalu ir joks BK to nereglamentuoja.