Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-05-04 11:36:57
2016-05-04 11:27, KEdas rašė:
> Jei nuimtų tiesiame kelyje stovintį ženklą „eismas ratu“, tada daugelis
> cirkų išnyktų. Pamąstyk apie tokį variantą. Nesuprantu kuo čia aš dėtas,
> jei ženklai pastatyti ne pagal taisykles. Ten aiškiai rašo, kad 507-522
> ženklai turi atitikti kelio konfigūraciją.

Ir kaip ten jie neatitinka? Taigi atitinka. dvi juostos tiesiai, viena
juosta kairėn. Grynai kaip kelio konfigūracija.

> Kliūna. Jie net policijai kliūna, nes stovi tokioje vietoje, kur jį
> pamatęs jau nieko pakeisti nebegalėsi. Ir įrengti ne pagal ženklinimo
> taisykles. Tai ką?

Aš kalbėjau ne apie vietas, kuriose jie pastatyti, o apie rodyklių
kryptis juose.

Beje, kaip tu siūlytum pastatyti tokius ženklus reikalaujamu kažkiek ten
metrų atstumu nuo išvažiavimo, jei tame atstume sutelpa dar vienas
išvažiavimas?