Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-29 15:34:56
ne, man chamai naglai lendantys nepatinka. tame tarpe ir ant motociklu.
bet as tokiais nelaikau visu, norinciu persirikiuot, pasukt, apsisukt,
norinciu ir laukianciu kad priletinciau, rodanciu posuki, biski blogiau
besiorientuojanciu ir pan.
tau visi nukrype per 1mm nuo KET yra chamai. dabar padek ranka ant to
KET ir pasakyk, kad tu nieko nepazeidi. kas dar idomiau - kasdien ta
pati, zinodamas kad pazeidi, vistiek darai. visi daro. nes kazkuria
prasme ir dalimi tai yra normalu. tokiem kaip tu normalu yra loti ant
kitu, paciam ta pati darant.
labai noreciau, kad didziausi cia pasireiskia KET gerbejai imestu pilna
video, kaip jie kasdien i darba vaziuoja. bent viena savaite kasdien
pirmyn - atgal. paziuresim - pazvengsim. bet gi neimes, del visiems
suprantamu prieszasciu.