Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Ignas
Data: 2016-05-04 09:17:08
bibis gaunas, kai newsai savaite narsto situacija (paciam irgi be kedo
neuzkliuvo). kai reikia susivokt per kelias sekundes pravaziuojant
sankryza, viska ten teisingai supranti (o dar neaisku koks pvz butu
oficialus ir teismu sprendimas tokiu atveju).
vaziuot viena juosta jei tai leidzia zenklai nera belekas, belekas yra
bereikalingas metymasis po juostas. su logika sankryzoj irgi viskas
tvarkoj, gal kavenskam ir sunkiau virskinama, nu bet imanoma ir jiem
suprast. opelio atsarguma ir atiduma ten tik tu ir gali izvelgt, bet cia
ne visi like kalti, o koks nors tavo busenos lotyniskas pavadinimas.
butu tas ziedas visiskai tuscias 100% tas opelis ji butu lygiai taip pat
pravaziaves, ir nei tas antraeilininkas, nei zenklinimo logika cia
nekalta, tiesiog vairas be suvokimo (speju del garbaus amziaus).